قتل «درسا» براي رسيدن به زن صيغه‌اي
موسسه تولد نو تندرستی
مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك دارای شماره ثبت 29107 تحت نظر بهزیستی

به گزارش خبرنگار ما، رهگذري كه شامگاه دوشنبه ۱۶ آبان ماه سال گذشته در حال عبور از خيابان كيانمهر شهر آرا بود، با شنيدن فرياد دلخراش دخترك ۱۰ ساله‌اي كه ناگهان از طبقه سوم يك ساختمان مسكوني به خيابان سقوط كرد، خودش را بر بالين او رساند. دخترك ۱۰ساله كه درسا نام داشت براي لحظه‌اي چشم باز كرد و با ناله گفت – آه راحت شدم – و سپس چشمانش را براي هميشه بست.
مرد رهگذر بلافاصله مأموران پليس را از ماجرا با‌خبر كرد. دقايقي بعد مأموران كلانتري ۱۳۷ نصر در محل حاضر شده و به تحقيق پرداختند. يكي از همسايه‌ها گفت: درسا كوچولو به همراه پدر معتادش زندگي مي‌كند. مادر او مدتي قبل به دليل اعتياد شديد شوهرش طلاق گرفت و به دنبال زندگي خودش رفت.
مرد همسايه ادامه داد: ساعتي پيش صداي گريه‌هاي بي‌امان درسا به گوش ما رسيد كه مدام درخواست كمك مي‌كرد. به همراه همسايه‌ها خودمان را به در خانه‌شان در طبقه سوم رسانديم اما هر چقدر در زديم كسي در را باز نكرد تا اينكه صداي جيغ درسا از داخل خانه به گوش رسيد و بعد فهميديم پدرش او را از طبقه سوم به بيرون انداخته است. مأموران بلافاصله پدر جنايتكار را بازداشت كردند و قاضي شهرياري بازپرس كشيك ويژه قتل از دادسراي جنايي را با خبر كردند.
در نخستين شاخه از تحقيقات، مرد رهگذر به تيم جنايي گفت: من در حال عبور از كنار ساختمان بودم كه صداي فريادهاي دختربچه را از پنجره طبقه سوم ساختمان شنيدم. وقتي به بالا نگاه كردم ديدم مرد جواني دخترك را بغل كرد و او را به پايين پرت كرد. در ادامه متهم در بازجويي‌ها مقابل قاضي پرونده جنايت را انكار كرد اما وقتي با دلايل و شواهد روبه‌رو شد با اعتراف به قتل دخترش گفت: من كارمند اخراجي يكي از شركت‌ها هستم.
چندي قبل به خاطر اعتيادم به مواد مخدر همسرم از من طلاق گرفت و سرپرستي دخترم نيز به من سپرده شد، تا اينكه با زني به نام بيتا آشنا شدم و او را صيغه كردم. «درسا» از ازدواج من ناراحت بود و مي‌گفت كه از بيتا متنفر است. وي حاضر به ديدن او نبود و قبول نمي‌كرد كه او به خانه ما بيايد. شب حادثه نيز درباره اين موضوع با دخترم درگيري لفظي پيدا كردم و چون «شيشه» مصرف كرده بودم، حالت طبيعي نداشتم در يك لحظه او را بغل كرده و از پنجره به پايين انداختم. در ادامه تحقيقات مادر درسا كه تنها ولي دم مقتول است، گفت: شوهرم اعتياد شديد به مواد مخدر و الكل داشت.
او زندگي و آينده دخترم را خراب كرد. من با او شرط گذاشته بودم در صورتي كه اعتيادش را ترك نكند از وي جدا مي‌شوم. وقتي متوجه شدم او قصد كنار گذاشتن مواد را ندارد، از وي جدا شدم. من نگران درسا بودم به همين خاطر قرار بود از طريق دادگاه پيگيري و ثابت كنم كه پدرش به دليل اعتياد صلاحيت نگهداري او را ندارد كه اين جنايت رخ داد. قاضي آرش سيفي داديار اظهار نظر دادسراي جنايي پايتخت با اعلام اين خبر گفت: با تكميل پروند قرار مجرميت متهم از سوي بازپرس پرونده صادر شده است.
در حال حاضر پرونده با صدور كيفر خواست به دادگاه كيفري ارسال شده است و به زودي متهم كه دختر كوچولويش را به قتل رسانده در دادگاه كيفري محاكمه مي‌شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 17:25 :: نويسنده : مرتضي عربي

درباره وبلاگ

موسسه تولد نو تندرستی با افتخار آمادگی دارد در صورت هرگونه سوال در مورد درمان جدید(مواد محرک) و نیاز به مشاوره و بستری عزیزان در عذابتان بصورت رایگان از خدمات مشاوره این مرکز بصورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی بهره مند شوید.تلفنهاي تماس عباس مشهدی ابراهیم (میدانی)09123474418وعلی طاهری09125242982 شماره تلفن ثابت36695663
پيوندها
">nod

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك و آدرس tavalodisabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان